<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >> |
Autor |
Zpráva |
tony
Založen: 05.05.2008 Příspěvky: 2
|
Předmět: lidská blbost - internetový obchod Přitlapkováno: 5. 5. 2008 19:19:16 |
|
|
Vím, o www.allpet.cz už bylo napsáno lecos, ale že lidská blbost může být na tak vysoké úrovni jsem netušil. Firma Allpet mě totiž chtěla potrestat za to, že jsem si nekoupil zboží, které neměli na skladě.
Jak se to stalo? Chtěl jsem od nich koupit nový záchůdek, který nabízeli na internetu a když už tedy pojedou, přihodil jsem si pár dalších věcí, které bych časem také potřeboval. Chyba lávky. Záchůdek už neměli. Po telefonu nebyli schopni mi nabídnout jiný podobný ekvivalent, proto jsem znova sáhnul po internetu. Bohužel ostatní nabídky mě nenadchly, proto jsem celou objednávku zrušil. Proč by kvůli druhotným věcem měli sem jezdit? Při druhé objednávce za několik měsíců, kdy už jsem to potřeboval jsme znava zadal objednávku a oni mi sms-kou napsali toto: "Protože vaše předchozí objednávka byla neodebrána, bude nynější obj.vyřízena po zaplacení na náš účet do 5 dnu."
Proto jsem jim zavolal, abych vysvětlil tento omyl: dřívější obj. nebyla neodebrána, nýbrž zrušena z důvodů nemožnosti dodání. Přesto paní nepochopila tento rozdíl. Na chybě jsem prý já a ne oni, že to neměli. Stále tvrdila, že jsem si to neodebral. I když jsem ji vysvětlil, že jsem si to nemohl odebrat, neboť mi to nepřivezli a přivézt mi to nemohli, protože to neměli a protože to neměli jsem tuto objednávku zrušil, to paní nemohla pochopit. - Lidský mozek bývá někdy menší, než lze chápat. Nedá se nic dělat a pro jistotu jsem tedy zrušil i nynější objednávku. Kdo ví, jak by to paní ještě chápala.[/code] |
|
|
Odpovědět
|
|
L&P
Založen: 04.05.2008 Příspěvky: 7
|
Předmět: Re: lidská blbost Přitlapkováno: 5. 5. 2008 19:46:48 |
|
|
Ty dnešní lidi, co mohou svedou na jiného. |
|
|
Odpovědět
|
|
fundog
Založen: 07.01.2008 Příspěvky: 274
|
Předmět: Přitlapkováno: 5. 5. 2008 22:58:59 |
|
|
To já jsem si objednala zboží u Hafanů, které mi přivezli po 19 hodině. Podali mi mezi dveřmi krabici a odjeli. Když jsem krabici zkontrovala, zjistila jsem, že pár věcí chybí. Byla to objednávka za cca 5.000Kč. Místo, abych dostala pozornost, ještě nebylo v krabici vše. Telefon mi už nikdo nebral a na email odpověděli, že se v autě krabice vysypala a že mi teda vrátí peníze. Omluva by je asi zabila.
Teď nakupuji na www. krmení a jsem moc spokojena. |
|
|
Odpovědět
|
|
L&P
Založen: 04.05.2008 Příspěvky: 7
|
Předmět: Přitlapkováno: 6. 5. 2008 6:55:36 |
|
|
My tedy jídlo nakupujeme na twiko.cz a jsme nadmíru spokojeni. Dovezou to domů a před dovozem ještě zavolají. A při nákupu nad 500 je dovoz zdarma. Takže paráda. |
|
|
Odpovědět
|
|
April
Založen: 08.11.2004 Příspěvky: 2716 Bydliště: Praha
|
Předmět: Re: lidská blbost - internetový obchod Přitlapkováno: 6. 5. 2008 7:13:24 |
|
|
Víte, ono je to těžký, lidé nečtou obchodní podmínky a nákupní řády - a přesně tento případ je v jejich nákupním řádu popsán, takže pokud jste jej před učiněním objednávky nečetl a tu následně stornoval, byť část nebyli schopni dodat, tak se pak ale nelze divit jejich reakci, která se opírá o tyto podmínky, které dokončením objednávky přijímáte a souhlasíte s nimi:
f) Stornování objednávky zákazníkem lze provést prostřednictvím emailu nebo telefonicky a to nejpozději do 9 hodin dopoledne následujícího pracovního dne od uskutečnění objednávky. Podmínkou je uvést číslo objednávky a plné jméno objednatele. Po tomto termínu je objednávka stornována s příznakem “neodebráno” s tím, že při příští případné objednávce si prodejce vyhrazuje právo požadovat platbu předem.
Naprosto chápu, že Allpet některým nesedí, nemají vždy vybrané jednání, nicméně co člověku brání v tom, když s nimi není spokojen, jít nakoupit do jiného internetového obchodu nebo kamenného krámu. Je tu možnost výběru a pokud jsem nespokojen, mohu si svobodně vybrat kde nakupovat. A navíc myslím, že hodnotit něčí inteligenci jen na základě telefonické komunikace a vlastního nepochopení nákupního řádu, je krapet mimo mísu.
April _________________ Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky. |
|
|
Odpovědět
|
|
Alena V.
Založen: 23.02.2007 Příspěvky: 683 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 6. 5. 2008 7:21:42 |
|
|
Já jsem také s tímto obchodem velice nespokojená. Sice mi nabízejí slevy, ale vlastně je nemohu využít. Nedávno jsem si objednala zboží a během několika dní mi přišla SMS že zboží není k dispozici a že je moje objednávka stornována. Žádná omluva, žádná nabídka nějaké alternativy. Nereagovali ani když jsem jim napsala že zboží přesto chci a klidně si na něj počkám delší dobu. |
|
|
Odpovědět
|
|
MaxKatka
Založen: 07.11.2005 Příspěvky: 120 Bydliště: Hodonice okr. Znojmo
|
Předmět: Přitlapkováno: 6. 5. 2008 9:44:04 |
|
|
Také u tohoto netového obchodu nakupuji.
Teď jsem si objednala velké balení granulek a čekám na ně. Avšak mi zavolali, že jim toto balení nedodali, že je dodají až za 14 dní, tak jestli nechci jen to menší balení... Tak jsem řekla, že ne, že si na velké počkám. Nevidím v tom moc problém. Sice jsem je potřebovala, ale takto jsem se mohla okamžitě zařídit, že jsem si v obchodě koupila menší a na to velké si chvíli počkám, ale nemám potřebu je hanit, protože i když příjdete do kamenného obchodu, tak se dost často stane, že nemají to co si představujete... _________________ Katka, Damča (2) a Pišta (2) |
|
|
Odpovědět
|
|
tony
Založen: 05.05.2008 Příspěvky: 2
|
Předmět: Přitlapkováno: 6. 5. 2008 14:33:17 |
|
|
MaxKatka napsal: | Také u tohoto netového obchodu nakupuji.
Teď jsem si objednala velké balení granulek a čekám na ně. Avšak mi zavolali, že jim toto balení nedodali, že je dodají až za 14 dní, tak jestli nechci jen to menší balení... Tak jsem řekla, že ne, že si na velké počkám. Nevidím v tom moc problém. Sice jsem je potřebovala, ale takto jsem se mohla okamžitě zařídit, že jsem si v obchodě koupila menší a na to velké si chvíli počkám, ale nemám potřebu je hanit, protože i když příjdete do kamenného obchodu, tak se dost často stane, že nemají to co si představujete... |
Kdyby takto jednali, počkal bych, ale ani toto nenabídly.
Však už jsem u nich skončil. A co se týče obchodních podmínek - já bych to byl od nich rád odebral, ale oni nebyli schopni to dodat. Storno nebylo z mé vůle. |
|
|
Odpovědět
|
|
April
Založen: 08.11.2004 Příspěvky: 2716 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 6. 5. 2008 15:15:25 |
|
|
tony napsal: | Storno nebylo z mé vůle. |
Já nevím, jestli jsem to dobře pochopila - ale hlavní část objednávky (záchůdek) oni nedodali, resp. neměli k dodání. Drobnosti, které jste k tomu přibral, jste z důvodu nedodání hlavního předmětu, nakonec neodebral a objednávku zrušil. Myslím, že to JE "storno objednávky" z Vaší strany, a v podstatě je to naplnění mnou zkopírovaného odstavce z jejich webu, byť to nejspíš bylo jen pár drobných položek, zrovna Allpet netrvá na tom, že zaváží zdarma až od určité sumy. Takže i kdybyste objednal bonbonky za 20Kč, nejspíš by Vám je přivezli, takže i těch pár drobností nejspíš byli ochotní dovézt.
Tady myslím je jediný problém v tom, že jste naplnil podmínku požadavku platby předem při další objednávce, kterou je storno objednávky (viz odstavec f), což se Vám paní z Allpetu snažila nejspíš vysvětlit, ale chápu, že prostě v komunikaci oni neexcelují.
April _________________ Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky. |
|
|
Odpovědět
|
|
|