<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >> |
Autor |
Zpráva |
Darya
Založen: 25.01.2009 Příspěvky: 33
|
Předmět: Přitlapkováno: 8. 10. 2009 12:14:41 |
|
|
Mně jen připadlo, že se tu tak trochu "zbožšťuje" německá mutace, i když prote není nějaký reálný podklad. Klidně můžou být problémy v centrále zooplusu v Německu, loni měli asi týdenní výpadek expedic a doručování i při objednávce na zooplus.de.
Zkuste se podívat dnes večer na tracking, snad tam už bude všechno doplněno. Ale je možné, že je problém v systému, pokud mají potíže i s telefony... |
|
|
Odpovědět
|
|
Gabouš
Založen: 26.05.2009 Příspěvky: 19
|
Předmět: Zkušenost Přitlapkováno: 8. 10. 2009 14:21:31 |
|
|
Tak já si taky přihodím svou zkušenost se Zoohot.cz - zatím jsem u nich objednávala jen 2x - poprvé bylo vše OK, ale protože jsem si nechávala posílat balík domů, kde přes den nikdo není a musím spoléhat na souseda, že ho převezme, chtěla jsem ho nyní (při druhé objednávce) doručit manželovi do práce. Omylem jsem uvedla špatné číslo popisné a když jsem u sledování balíku zjistila, že už je z důvodu neexistující adresy uložen kdesi ve skladu, tak jsem volala do GLS (http://www.gls-czech.com/) a domluvila jsem dodání na zítra - stačilo jen uvést správné číslo popisné. Na jejich webu sice píšou, že se tam nedá dovolat z technických důvodů, ale mně to paní zvedla po druhém zazvonění a stačilo jí nadiktovat číslo balíku. Uvidím zítra, jestli bude doručení OK, ale i tak musím říct, že se mi ta jejich ochota (jak zoohitu, tak GLS) moc líbí. A hlavně - zase bude doma jídlo pro kočky na dva měsíce a nebudu muset nic řešit a nikam chodit.... paráda! _________________ Gabouš a kočandy |
|
|
Odpovědět
|
|
Alča
Založen: 02.08.2006 Příspěvky: 56 Bydliště: Pardubice
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 8. 10. 2009 15:44:59 |
|
|
Tak právě mi dorazila třetí zásilka a opět pořádku. Ještě jenom takovou poznámku. Vysledovala jsem si, že když pošlu objednávku v neděli tak pokaždé ve čtvrtek v 16.00 přijela PPL. Takže teď budu objednávat tímto způsobem. _________________ Alča, Barča, Dorka a Rozárka |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 8. 10. 2009 19:02:41 |
|
|
Alča napsal: | Tak právě mi dorazila třetí zásilka a opět pořádku. Ještě jenom takovou poznámku. Vysledovala jsem si, že když pošlu objednávku v neděli tak pokaždé ve čtvrtek v 16.00 přijela PPL. Takže teď budu objednávat tímto způsobem. |
Taky mám vyzkoušenou neděli, ale pro změnu mi to chodilo vždycky v pátek.
Teď se objevila informace z dnešního rána, 6:25 příchod na depo, 7:17 k doručení. Třeba mám jen mimořádnou smůlu, že to tam bylo napsáno pozdě. Ale jestli tu dnes byli, nevím o ničem. A zítra odjíždíme, takže budeme ještě o víkendu baštit maso a zbylé paštičky. |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 12. 10. 2009 9:35:47 |
|
|
Balík skutečně ve čtvrtek dorazil. Večer jsem se na GLS dočetla i jméno sousedky, kam to předali, takže jsem tam hned ráno zvonila. Nebýt toho nepochopitelného zpoždění informací, byla bych čekala doma. Balík byl lépe zabalen než v minulosti, kdy jednotlivé vaničky měly tendenci vypadávat z obalu a putovat po bedně. Na druhé straně tentokrát ani maličkůstka navíc, u všech předchozích objednávek vždy bylo něco jako pozornost, většinou nějaká konzervička. Peníze srazili v neděli 10.10., ovšem neodečetli původně zakalkulovaný kurzovní rabat. |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: zoohit Přitlapkováno: 14. 10. 2009 10:48:52 |
|
|
Pokud někdo kupujete kocouřům tyčinky od Gimpetu - Gimpet Sticks plato se 4 ks (100gr/115 Kč), u zoohitu jsou teď v nabídce velice podobné výrazně levnější Catessy Sticks (100gr/65 Kč). Zejména po těch s kvasnicemi se kocour může utlouct. Stačí zvuk trhání sáčku a už letí |
|
|
Odpovědět
|
|
J.P.
Založen: 07.08.2009 Příspěvky: 68
|
Předmět: Přitlapkováno: 9. 12. 2009 11:03:17 |
|
|
Toto je zpráva pro ty, co nemůžou nebo nechtějí platit na internetu kartou. Včera mě přišel se zoohit.cz mail, že je již možné platit i bankovním převodem. |
|
|
Odpovědět
|
|
Karin Š.
Založen: 29.05.2008 Příspěvky: 191 Bydliště: NJ
|
Předmět: Přitlapkováno: 13. 12. 2009 10:05:02 |
|
|
Já jsem objednávala u Zoohitu asi před 3 týdny a vše v pořádku, až na to doručování přímo do domu . Nebýt toho, že je manžel potkal při odchodu zrovna ve dveřích, tak bychom pak museli volat.
Ale jinak jak stržení peněz, tak expedice úplně v pohodě. Do 4 dnů to bylo doma a v pořádku. Jen řidič prý žbrblal něco o tom, že je to těžké _________________ KŠ
www.britaci.estranky.cz |
|
|
Odpovědět
|
|
JanČe
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 92 Bydliště: Brno
|
Předmět: Přitlapkováno: 15. 12. 2009 14:08:01 |
|
|
Objednala jsem na Zoohitu a platila bankovním převodem. Ceny v obchůdku jsou super, doprava nad tuším 1000 zdarma, ale ten převod z mé banky do banky v zahraničí mě vyšel na 250 Kč.... _________________ "Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal." |
|
|
Odpovědět
|
|
April
Založen: 08.11.2004 Příspěvky: 2716 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 15. 12. 2009 17:34:34 |
|
|
Jana Závodníková napsal: | Objednala jsem na Zoohitu a platila bankovním převodem. Ceny v obchůdku jsou super, doprava nad tuším 1000 zdarma, ale ten převod z mé banky do banky v zahraničí mě vyšel na 250 Kč.... |
Jj, bohužel, v tom je nevýhoda bankovního převodu do ciziny ... platební kartou je to bez jakýchkoliv poplatků navíc. Ale bankovní převod je děs, měla jsem problémy s platbou kartou, nechtělo mi to projít, takže jsem očíhla cenu za převod a raději zažádala o stornování objednávky a vytvořila jsem jí znovu.
A koukám na web, že na platbu převodem by měli mít český účet, takže tam by ten příšernej poplatek být neměl:
Platba za zboží je možná prostřednictvím Visa, Mastercard a Diners Club, nebo jako platba předem převodem na bankovní účet: Commerzbank pobočka Praha, č.ú. 10457493, kód banky: 6200. Jako variabilní symbol uveďte, prosím, číslo Vaší objednávky. _________________ Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky. |
|
|
Odpovědět
|
|
Dufinka
Založen: 13.10.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Praha
|
Předmět: Objednávka ZOOHIT Přitlapkováno: 17. 12. 2009 10:51:53 |
|
|
Ráda bych Vás požádala o Vaše zkušenosti se sledováním balíčku u zoohitu.
Objednávala jsem nyní poprvé. Ráda bych zjistila, zda se na mém účtě u Zoohitu objeví číslo balíčku pro jeho sledování u zásilkové služby. Pokud zvolím políčku sledovat zásilku zjistím, že objednávka byla odeslána, odkontrolována a odeslána GLS...tím infomrace končí...žádné číslo balíčku a ani zpráva na e-mail a to již po dobu dvou dnů. Mám trošku strach, protože bydlím v panelovém domě na sídlišti, zvonky nefungují...tak abych něco neprošvihla. Trošku jsem zděšená i staršími reakcemi na dodání - jako zanechání balíčku u souseda, nedovedu si představit jak obíhám 12 pater domu a sháním svoji zásilku nebo zanechání nálepky na domovních dveří... ta by tam jistě dlouho nevydržela... |
|
|
Odpovědět
|
|
Silvie OK
Založen: 08.03.2008 Příspěvky: 479
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 11:50:59 |
|
|
Dufinko, měla jsem stejný problém. 14.12. balíček odeslán a do včerejšího dne žádná zpráva. Napsala jsem jim zprávu se žádostí o čísla balíků, během pár hodin reagovali a odpověděli. Dnes zásilku očekávám.
Asi toho mají před svátky hodně, možná nějaké problémy se systémem, že nechodí zprávy s čísly balíků automaticky |
|
|
Odpovědět
|
|
Dufinka
Založen: 13.10.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 12:06:54 |
|
|
Moooc děkuji! Tak o číslo balíčku jsem si také napsala, tak snad během dneška budou reagovat. Ještě jsem se chtěla optat jak je to potom v den zavážení, volají předem nebo je třeba si hlídat datum a čas závozu ... jak jsem psala v prvním příspěvku nechala jsem si balíček zaslat na adresu domů, ale zvonky nefungují a do domu se asi jen tak nedostanou...takže bez toho zavolání, že už jsou před domem, bych měla stejně smůlu... příště budu obezřetjnější a nechám si balíček zaslat do zaměstnání... |
|
|
Odpovědět
|
|
Silvie OK
Založen: 08.03.2008 Příspěvky: 479
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 12:26:04 |
|
|
No tak mně předem nevolali ani jednou... Možná by šlo se vyptat na českém GLS na telefon na řidiče, nebo alespoň předběžnou hodinu... telefon na ně je 840 123 456
Když jsem si balík posílala poprvé k rodičům (zrovna to byla dvě těžká škrabadla), tak tak s tím pomohl mamce k výtahu (v paneláku), a to řidiče ještě uprošovala. |
|
|
Odpovědět
|
|
J.P.
Založen: 07.08.2009 Příspěvky: 68
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 15:15:45 |
|
|
Tak jsem teď na zoohit.cz objednal s platbou na účet a dokonce mi dali ještě navíc 2% slevu za platbu předem. Platil jsem již na české číslo účtu. Teď ještě aby to v pořádku dorazilo. K vánocům to naštěstí nemám. Takže platit převodem bude asi výhodnější než kartou, akorát to asi zdrží tak o 2-3 dny dodávku než si to banky mezi sebou vyúčtují. |
|
|
Odpovědět
|
|
Dufinka
Založen: 13.10.2009 Příspěvky: 24 Bydliště: Praha
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 15:24:16 |
|
|
Tak, číslo balíčku mi poslali, hned jsem kontaktovala GLS na tel. čísle, děkuji za jeho zveřejnění, a bylo mi řečeno, že balíček jim teprve dorazí a bude rozvážen pravděpodobně zítra nebo až v pondělí...firma GLS doručovaným skutečně nevolá!!! Po otázce týkající se nefunkčních zvonků byl operátor trošku na rozpacích, nic méně, mám si zavolat zítra a pokud bude zásilka již rozvážena, tak by mi měli sdělit číslo na kurýra, uvidím, jaká bude domluva dál...no, příště objednávám na adresu do práce ...máme funkční zvonky |
|
|
Odpovědět
|
|
Silvie OK
Založen: 08.03.2008 Příspěvky: 479
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 15:37:51 |
|
|
Super, no alespoň, že jsou ochotní... |
|
|
Odpovědět
|
|
Radka T.
Založen: 28.09.2009 Příspěvky: 21
|
Předmět: Přitlapkováno: 17. 12. 2009 18:09:17 |
|
|
Mně nechal řidič GLS oznámení s telefonním číslem ve schránce, domluvili jsme se na doručení, balík dovezl ještě týž den. R |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: Re: Objednávka ZOOHIT Přitlapkováno: 19. 12. 2009 21:52:52 |
|
|
Dufinka napsal: | Ráda bych Vás požádala o Vaše zkušenosti se sledováním balíčku u zoohitu.
|
Po prvotní nedůvěře už jsem objednávala víckrát a jsem celkem spokojená. Platím přímým inkasem z karty. Vždy balík dorazil za 4 dny. Protože mám v pátek volno, objednávám v pondělí a v pátek to je doma. Vždy přijde nejprve potvrzení objednávky a potom oznámení o odeslání, kde je i číslo zásilky a odkaz, kam se má kliknout. Možná trochu mate, že i zásilky od (zdánlivě) českého zoohitu jdou z Německa. Zoohit je jen česká mutace, nejde o českou pobočku. Na německém GLS se objeví jen ty první zprávy, o příjmu zásilky a odeslání pryč. Další už se musí hledat na českém GLS http://www.gls-czech.com/ . Jakmile tam je ranní infomace, že zásilka je k doručení, tak ten den ji přivezou. Pokud by se stalo, že nebude adresát doma a oni to předají některému sousedovi, je večer na webu GLS u zásilky jméno toho souseda, kterému to předali. Následně si provedou inkaso z karty. |
|
|
Odpovědět
|
|
Katka B.
Založen: 10.01.2010 Příspěvky: 5
|
Předmět: Přitlapkováno: 10. 1. 2010 16:25:31 |
|
|
Zdravím, mám jen dotaz, nenakupoval jste teď někdo na Zoohitu.cz? Nějak mi nechodí potvrzovací mail o objednávce a ani mi nejde zaslat tam dotaz, od čtvrtka mi to hází chybu. Nevíte o tom někdo něco? Díky |
|
|
Odpovědět
|
|
Alča
Založen: 02.08.2006 Příspěvky: 56 Bydliště: Pardubice
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 10. 1. 2010 16:51:47 |
|
|
Katko mám tu samou zkušenost. Tento týden zrovna jsem objednávala.Sice balík přišel tak jak to chodí(objednávám v neděli a ve čtvrtek je balík doma), ale potvrzení nepřišlo, ani číslo balíku nepřišlo a psala jsem dotaz a neodpověděli a to jinak odpovídají hned druhý den. _________________ Alča, Barča, Dorka a Rozárka |
|
|
Odpovědět
|
|
Katka B.
Založen: 10.01.2010 Příspěvky: 5
|
Předmět: Přitlapkováno: 10. 1. 2010 18:22:58 |
|
|
Alčo, tak to se mi trochu ulevilo, že nejsem sama. Počkám ještě pár dnů a pak zkusím zase napsat, snad už to bude funkční. Jen mě ještě trochu zarazilo, že na stránkách nemají uveden žádný telefon. Jak je pak mám kontaktovat v případě problému? Objednávala jsem poprvé, tak nevím... |
|
|
Odpovědět
|
|
fundog
Založen: 07.01.2008 Příspěvky: 274
|
Předmět: Přitlapkováno: 10. 1. 2010 18:38:33 |
|
|
Katka B. napsal: | Alčo, tak to se mi trochu ulevilo, že nejsem sama. Počkám ještě pár dnů a pak zkusím zase napsat, snad už to bude funkční. Jen mě ještě trochu zarazilo, že na stránkách nemají uveden žádný telefon. Jak je pak mám kontaktovat v případě problému? Objednávala jsem poprvé, tak nevím... |
Taky mi přišel balík, aniž by předem napsali. Taky jsem jim sala, ale odpověď žádná. Minule si nestrhli peníze a dneska chtějí i penále. Začínají mě pěkně štvát. Psala jsem jim i dopis, že je pro mně drahé posílat jim peníze, které si nestrhli přes banku, že by bylo dobré, kdyby si je strhli zase z karty. Nic. poslali mi dopis do schránky, kde bylo započítané i penále. Naštěstí mám kamaráda, který to zaplatí přes svou banku v Německu. Takže si hlídejte i to, jestli si vzali peníze. |
|
|
Odpovědět
|
|
Alča
Založen: 02.08.2006 Příspěvky: 56 Bydliště: Pardubice
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 10. 1. 2010 18:48:15 |
|
|
Tak s tímhle mám zkušenost fakt jinou. Kdykoliv jsem jim napsala,tak druhý den jsem měla odpověď a peníze si zablokují a tak 3-čtvrtý den po dodání balíku si to teprve strhávají.
Kačko poprvé jsem byla fakt dost vyplašená, poprvé jsem takhle objednávala a platila kartou, ale fakt na ně nemůžu nadávat.
Kontaktovala jsem je jenom mejlem jak je ten formulář a fakt hned odpověděli. _________________ Alča, Barča, Dorka a Rozárka |
|
|
Odpovědět
|
|
Katka B.
Založen: 10.01.2010 Příspěvky: 5
|
Předmět: Přitlapkováno: 10. 1. 2010 19:40:01 |
|
|
Já jsem platila převodem, tak zkusím opravdu ještě pár dní počkat, když nic, tak doufám, že už budou mít funkční ty formuláře. Díky |
|
|
Odpovědět
|
|
Smeny
Založen: 25.11.2007 Příspěvky: 185 Bydliště: Hradec Králové
|
Předmět: Přitlapkováno: 11. 1. 2010 13:45:51 |
|
|
Já chci teď u zooplusu taky začít nakupovat, ale čekám, až bude skladem Applaws. Měli tam uvedeno, že by mělo dorazit od dodavatele 10. 1., ale i tak jsem vyplnila svůj e-mail, aby mi zaslali info (což tam nabízejí). Včera jsem se dívala na stránky a u toho balíku už bylo, že není skladem a do 21 dnů by to být mělo Další Applaws jsou do 13. 1., tak jsem zvědavá... |
|
|
Odpovědět
|
|
Katka B.
Založen: 10.01.2010 Příspěvky: 5
|
Předmět: Přitlapkováno: 11. 1. 2010 18:39:04 |
|
|
Takže stále zoohitu nefunguje zákaznický formulář, nevíte jak jinak je lze kontaktovat? |
|
|
Odpovědět
|
|
fundog
Založen: 07.01.2008 Příspěvky: 274
|
Předmět: Přitlapkováno: 11. 1. 2010 19:26:06 |
|
|
Katka B. napsal: | Takže stále zoohitu nefunguje zákaznický formulář, nevíte jak jinak je lze kontaktovat? |
Já jsem teď zkusila úplně dole otevřít KONTAKT a šlo to. |
|
|
Odpovědět
|
|
Katka B.
Založen: 10.01.2010 Příspěvky: 5
|
Předmět: Přitlapkováno: 11. 1. 2010 19:59:15 |
|
|
tam mě to nešlo, ale když jsem se přihlásila na můj zoohit, tak už se mi to odeslalo,tak mi snad brzy odpoví. Objednávala jsem tam poprvé,tak jsem z toho nějak zmatená |
|
|
Odpovědět
|
|
Alamka
Založen: 26.05.2008 Příspěvky: 460 Bydliště: Brno
|
Předmět: zoohit Přitlapkováno: 12. 1. 2010 11:57:55 |
|
|
Katka B. napsal: | Takže stále zoohitu nefunguje zákaznický formulář, nevíte jak jinak je lze kontaktovat? |
Já jsem s nimi normálně přes kontaktní formulář komunikovala. Naposledy teda v říjnu při objednávce kvůli nějakým nejasnostem. I potvrzení objednávky s číslem mi tenkrát přišlo normálně. A při další objednávce v listopadu taky poslali oznamovací mail o odeslání zásilky s číslem. |
|
|
Odpovědět
|
|
|