Modrý kocouř uvádí Sponzorem hry je E-shop AVON Pravidla hry
Obecně Cílem hry je získat kocouří poklad, který je ukrytý v sále zamčeném na devět zámků. Poklad navíc chrání heslo. Přihlášení Od 14. prosince 2004 máte možnost přihlásit se. Přihlášením získáte své herní jméno a osobní kroužek na získané klíče. Pro přístup do hry si dále musíte zvolit své heslo. První část hry Cílem první části je získání devíti klíčů, které vám umožní otevřít sál s kocouřím pokladem. Vlastní hra začíná od pondělí 3. ledna 2005. Každé pondělí a čtvrtek bude zde na těchto stránkách (po kliknutí na položku v menu vlevo) možné vstoupit do místnosti s úkolem. Úkol může být skoro cokoliv - otázka, rébus, atd. Při vstupu do místnosti vás Lilly jako správce této slavné kocouří pevnosti požádá o vaše jméno a heslo. Vstoupit do každé místnosti je možné pouze jednou. Pamatujte si tedy, že když odejdete bez splnění úkolu, již nikdy nebudete mít možnost klíč z této místnosti získat. Budete v takovém případě muset čekat na další hrací den a otevření nové místnosti s úkolem. Místnosti budou otvírány do úplného skončení celé hry, takže stále byste měli mít možnost získat potřebných devět klíčů. Druhá část hry Cílem druhé části hry je získání indícií, které vás přivedou k heslu, jenž chrání kocouří poklad. Do druhé části hry se dostáváte v okamžiku, kdy získáte devátý klíč. Na stránkách se začnou (opět v hracích dnech, v pondělí a ve čtvrtek) objevovat skryté vstupy do místností s dalšími úkoly - pravidlem je, že nový vstup se objeví vždy na stránce, která byla změněna, na které přibylo něco nového, nebo která je úplně nová (připomínáme, že co je nového najdete v části Aktualizace, plus stále přibývají kočičky ve Zlaté knize, v Kočkogalerii a v Deníčkách). V místnosti bude čekat podobný úkol jako v první části hry, místo klíče teď ale při správné odpovědi získáte indícii. Bude se jednat o slova nebo fráze, které budou všechny vést k jednomu - k heslu pro získání kocouřího pokladu. Konec hry Druhá část hry pokračuje neomezeně dlouho. V případě, že si budete heslem jisti, požádáte Lilly jako správce Pelíštku (kliknutím na příslušnou položku v menu vlevo), aby vás zavedla k sálu s pokladem. Použijete svých devět klíču a vyslovíte heslo. Jen pro úplnost, jakmile jednou vstoupíte do sálu s pokladem, není pro vás již návratu. Jedinou vaší možností je uhodnutí hesla. Vítězem se stává ten, kdo se první dostane do sálu s pokladem a vysloví správné heslo. Rozhoduje datum a čas odpovědi. Hra v tomto okamžiku končí. Vítěz bude kontaktován na e-mňoukací adresu, kterou zadal. Ochrana osobních dat Modrý kocouř se zavazuje použít vámi zadaná data pouze pro účely této soutěže. Další informace Pokud máte zájem o další informace, e-mňauněte nám. Můžete se také podívat do Diskusního fóra, kde již může být váš dotaz vyřešen. Přejeme vám hodně štěstí!
|