Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se!
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

lidská blbost - internetový obchod


<< Zobrazit předchozí téma | Zobrazit následující téma >>  
Autor Zpráva
tony



Založen: 05.05.2008
Příspěvky: 2

Předmět: lidská blbost - internetový obchod
PříspěvekPřitlapkováno: 5. 5. 2008 19:19:16
Odpovědět s citátem

Vím, o www.allpet.cz už bylo napsáno lecos, ale že lidská blbost může být na tak vysoké úrovni jsem netušil. Firma Allpet mě totiž chtěla potrestat za to, že jsem si nekoupil zboží, které neměli na skladě. Surprised
Jak se to stalo? Chtěl jsem od nich koupit nový záchůdek, který nabízeli na internetu a když už tedy pojedou, přihodil jsem si pár dalších věcí, které bych časem také potřeboval. Chyba lávky. Záchůdek už neměli. Po telefonu nebyli schopni mi nabídnout jiný podobný ekvivalent, proto jsem znova sáhnul po internetu. Bohužel ostatní nabídky mě nenadchly, proto jsem celou objednávku zrušil. Proč by kvůli druhotným věcem měli sem jezdit? Při druhé objednávce za několik měsíců, kdy už jsem to potřeboval jsme znava zadal objednávku a oni mi sms-kou napsali toto: "Protože vaše předchozí objednávka byla neodebrána, bude nynější obj.vyřízena po zaplacení na náš účet do 5 dnu." Sad
Proto jsem jim zavolal, abych vysvětlil tento omyl: dřívější obj. nebyla neodebrána, nýbrž zrušena z důvodů nemožnosti dodání. Přesto paní nepochopila tento rozdíl. Na chybě jsem prý já a ne oni, že to neměli. Stále tvrdila, že jsem si to neodebral. I když jsem ji vysvětlil, že jsem si to nemohl odebrat, neboť mi to nepřivezli a přivézt mi to nemohli, protože to neměli a protože to neměli jsem tuto objednávku zrušil, to paní nemohla pochopit. - Lidský mozek bývá někdy menší, než lze chápat. Nedá se nic dělat a pro jistotu jsem tedy zrušil i nynější objednávku. Kdo ví, jak by to paní ještě chápala.[/code]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
L&P



Založen: 04.05.2008
Příspěvky: 7

Předmět: Re: lidská blbost
PříspěvekPřitlapkováno: 5. 5. 2008 19:46:48
Odpovědět s citátem

Confused Ty dnešní lidi, co mohou svedou na jiného. Exclamation
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
fundog



Založen: 07.01.2008
Příspěvky: 274

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 5. 5. 2008 22:58:59
Odpovědět s citátem

To já jsem si objednala zboží u Hafanů, které mi přivezli po 19 hodině. Podali mi mezi dveřmi krabici a odjeli. Když jsem krabici zkontrovala, zjistila jsem, že pár věcí chybí. Byla to objednávka za cca 5.000Kč. Místo, abych dostala pozornost, ještě nebylo v krabici vše. Telefon mi už nikdo nebral a na email odpověděli, že se v autě krabice vysypala a že mi teda vrátí peníze. Omluva by je asi zabila.
Teď nakupuji na www. krmení a jsem moc spokojena.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
L&P



Založen: 04.05.2008
Příspěvky: 7

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 6:55:36
Odpovědět s citátem

My tedy jídlo nakupujeme na twiko.cz a jsme nadmíru spokojeni. Dovezou to domů a před dovozem ještě zavolají. A při nákupu nad 500 je dovoz zdarma. Takže paráda. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
April



Založen: 08.11.2004
Příspěvky: 2716
Bydliště: Praha

Předmět: Re: lidská blbost - internetový obchod
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 7:13:24
Odpovědět s citátem

Víte, ono je to těžký, lidé nečtou obchodní podmínky a nákupní řády - a přesně tento případ je v jejich nákupním řádu popsán, takže pokud jste jej před učiněním objednávky nečetl a tu následně stornoval, byť část nebyli schopni dodat, tak se pak ale nelze divit jejich reakci, která se opírá o tyto podmínky, které dokončením objednávky přijímáte a souhlasíte s nimi:

f) Stornování objednávky zákazníkem lze provést prostřednictvím emailu nebo telefonicky a to nejpozději do 9 hodin dopoledne následujícího pracovního dne od uskutečnění objednávky. Podmínkou je uvést číslo objednávky a plné jméno objednatele. Po tomto termínu je objednávka stornována s příznakem “neodebráno” s tím, že při příští případné objednávce si prodejce vyhrazuje právo požadovat platbu předem.

Naprosto chápu, že Allpet některým nesedí, nemají vždy vybrané jednání, nicméně co člověku brání v tom, když s nimi není spokojen, jít nakoupit do jiného internetového obchodu nebo kamenného krámu. Je tu možnost výběru a pokud jsem nespokojen, mohu si svobodně vybrat kde nakupovat. A navíc myslím, že hodnotit něčí inteligenci jen na základě telefonické komunikace a vlastního nepochopení nákupního řádu, je krapet mimo mísu.

April
_________________
Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
Alena V.



Založen: 23.02.2007
Příspěvky: 683
Bydliště: Praha

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 7:21:42
Odpovědět s citátem

Já jsem také s tímto obchodem velice nespokojená. Sice mi nabízejí slevy, ale vlastně je nemohu využít. Nedávno jsem si objednala zboží a během několika dní mi přišla SMS že zboží není k dispozici a že je moje objednávka stornována. Žádná omluva, žádná nabídka nějaké alternativy. Nereagovali ani když jsem jim napsala že zboží přesto chci a klidně si na něj počkám delší dobu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
MaxKatka



Založen: 07.11.2005
Příspěvky: 120
Bydliště: Hodonice okr. Znojmo

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 9:44:04
Odpovědět s citátem

Také u tohoto netového obchodu nakupuji.

Teď jsem si objednala velké balení granulek a čekám na ně. Avšak mi zavolali, že jim toto balení nedodali, že je dodají až za 14 dní, tak jestli nechci jen to menší balení... Tak jsem řekla, že ne, že si na velké počkám. Nevidím v tom moc problém. Sice jsem je potřebovala, ale takto jsem se mohla okamžitě zařídit, že jsem si v obchodě koupila menší a na to velké si chvíli počkám, ale nemám potřebu je hanit, protože i když příjdete do kamenného obchodu, tak se dost často stane, že nemají to co si představujete...
_________________
Katka, Damča (2) a Pišta (2)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Odpovědět 
tony



Založen: 05.05.2008
Příspěvky: 2

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 14:33:17
Odpovědět s citátem

MaxKatka napsal:
Také u tohoto netového obchodu nakupuji.

Teď jsem si objednala velké balení granulek a čekám na ně. Avšak mi zavolali, že jim toto balení nedodali, že je dodají až za 14 dní, tak jestli nechci jen to menší balení... Tak jsem řekla, že ne, že si na velké počkám. Nevidím v tom moc problém. Sice jsem je potřebovala, ale takto jsem se mohla okamžitě zařídit, že jsem si v obchodě koupila menší a na to velké si chvíli počkám, ale nemám potřebu je hanit, protože i když příjdete do kamenného obchodu, tak se dost často stane, že nemají to co si představujete...


Kdyby takto jednali, počkal bych, ale ani toto nenabídly.
Však už jsem u nich skončil. A co se týče obchodních podmínek - já bych to byl od nich rád odebral, ale oni nebyli schopni to dodat. Storno nebylo z mé vůle. Mad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
April



Založen: 08.11.2004
Příspěvky: 2716
Bydliště: Praha

Předmět: 
PříspěvekPřitlapkováno: 6. 5. 2008 15:15:25
Odpovědět s citátem

tony napsal:
Storno nebylo z mé vůle. Mad


Já nevím, jestli jsem to dobře pochopila - ale hlavní část objednávky (záchůdek) oni nedodali, resp. neměli k dodání. Drobnosti, které jste k tomu přibral, jste z důvodu nedodání hlavního předmětu, nakonec neodebral a objednávku zrušil. Myslím, že to JE "storno objednávky" z Vaší strany, a v podstatě je to naplnění mnou zkopírovaného odstavce z jejich webu, byť to nejspíš bylo jen pár drobných položek, zrovna Allpet netrvá na tom, že zaváží zdarma až od určité sumy. Takže i kdybyste objednal bonbonky za 20Kč, nejspíš by Vám je přivezli, takže i těch pár drobností nejspíš byli ochotní dovézt.

Tady myslím je jediný problém v tom, že jste naplnil podmínku požadavku platby předem při další objednávce, kterou je storno objednávky (viz odstavec f), což se Vám paní z Allpetu snažila nejspíš vysvětlit, ale chápu, že prostě v komunikaci oni neexcelují.

April
_________________
Týden samomluvy v rámci vlákna zkrotí ledasjaké bouřliváky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odpovědět 
Zobrazit příspěvky z předchozích:   





Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Přejdi na:  

Reklama

Nejčtenější

1
RSS kanály (25x)

Víte, že...

Víte, že základní informace najdete v části stránek Kocouřovy rady?


Další pomoc Vám může poskytnout naše veterinární poradna.
Kocouřova veterinární poradna Reklama
E-mňauněte nám

Reklama

Modrý kocouř.cz (c)

Všechna práva vyhrazena.
O stránkách
Ochrana osobních údajů
Politika využití cookies
Modrokocouří blog
Novinky
Nápověda
Reklama
Kontakt

Archivováno Národní knihovnou ČR
Facebook Twitter Google Plus Instagram YouTube
Top