Zabili byste nebo umřeli pro svou kočku?
Spousta z nás považuje domácí mazlíčky za členy vlastní rodiny. Řada lidí se považuje za „rodiče“ svých čtyřnohých přátel – jací rodiče ale jsme? Co všechno bychom pro své „děti“ byli ochotni udělat?
Zajímavý průzkum mezi 2 000 Američany, kteří vlastní psa nebo kočku, provedl a v červenci 2016 zveřejnil startup Abodo.com. Kde jsou hranice?
89 % lidí by zachránilo svého mazlíčka při požáru namísto neocenitelného rodinného dědictví |
88 % lidí by prodalo majetek, aby zaplatilo operaci mazlíčka a nenechalo ho zemřít |
85 % lidí by den hladovělo, aby jejich mazlíček měl co jíst |
83 % lidí by svého mazlíčka nechalo označit jako "nejošklivějšího na světě" za milion dolarů, namísto jako "nejroztomilejšího na světě" zadarmo |
78 % lidí by se vzdalo svého oblíbeného jídla, kdyby za to jejich mazlíček mohl žít navždy |
63 % lidí by si vybralo mazlíčka namísto svého partnera |
58 % lidí by si nechalo mazlíčka a žilo v chatrči než by se ho vzdalo za vysněný domov |
58 % lidí by si nechalo mazlíčka, i kdyby jim za něj byl nabídnut nevyplněný šek |
55 % lidí by mělo raději slavného mazlíčka než by byli sami slavní |
54 % lidí by obětovalo prst, aby mazlíčkovi zůstala noha |
54 % lidí by se navždy vzdalo internetu, aby si mohli nechat svého mazlíčka |
51 % lidí by raději snědlo člověka než vlastního mazlíčka |
43 % lidí by skočilo do vroucí vody, aby svého mazlíčka zachránilo |
32 % lidí by zabilo člověka, aby zachránilo svého mazlíčka |
25 % lidí by obětovalo svou paži, aby mohl mazlíček chodit |
23 % lidí by obětovalo svůj život pro život svého mazlíčka |
Zcela očekávaně si většina lidí cení svá zvířata víc než svůj majetek, při požáru by zachraňovali nejdřív je. Zajímavé ale už je, že skoro dvě třetiny si je cení víc než ostatní lidi – 63 % by si vybralo spíše čtyřnohého mazlíčka než svého partnera.
Pokud jde o vlastní zdraví a bezpečnost „rodičů“, začínají být mazlíčkáři už více konzervativní. 23 % z nich by za svého čtyřnožce položilo život, zatímco třeba 32 % by kvůli svému zvířeti bylo ochotno někoho zabít.
Všechny výsledky průzkumu najdete na stránce blogu Abodo.com.
Kde máte hranici vy? Co byste pro svou kočku udělali a co už ne?
Grafika použita se svolením Abodo.com.
| O sdílení
Otázka na počet koček je jednou z věcí, které na českém internetu lidé hledají, ale odpovědí ...
39
|
15 668x
7. června 2016
Každý odmalička ví, že kočka dopadne vždycky na nohy. Jak to ale funguje? ...
4
|
9 276x
5. dubna 2016
Pokud jste někdy koupili kočičí pelíšek, pravděpodobně se to u vašich koček ...
2
|
14 250x
18. června 2016
Ludmila Vostrá 18. března 2020 14:16
A jenom ještě dodatek: každý z nás, kdo milujeme své mazlíčky a nejsme zrůdy, nechápeme jak někdo může ublížit tak sladkým tvorečkům. Po pravdě to nechápeme ani v případě, když někdo ublíží člověku -i když není ani trochu sladký!!!!!! A proto říkám, že se nemohli bavit o ničem jiném,protože člověk se řečmi strašně prozrazuje. I když jen mluví o filmech, knihách, hrách atd.Dokonce i tím, kterým vtipům se nejvíc směje! Takže pokud to není vymyšlené (to o upečení kočky) museli by být OBA DEBILOVÉ! Jen je chudák zvíře, které nemůže za to, komu se dostane do rukou! A ještě horší je to s dětmi! Ale to už jsme moc daleko!
Ludmila Vostrá 27. listopadu 2019 18:16
Nechápu, že by někdo mohl mít za nejlepšího kamaráda zrůdu, která zaživa upeče zvíře? To nemohl být NEJLEPŠÍ kamarád, ale OBA by to museli být blbečkové, kteří nemluví celé dny o ničem jiném, než o pití a sexu!
A že v Anglii dostal tři roky? U nás by je dostal,kdyby upekl člověka. A možná, ještě podmíněně!
Annie626 10. srpna 2016 13:02
Johano, jednou jsem četla článek, co se stal v Anglii. Muž mně kočku a dal ji jeho nejlepšímu kamarádovi kočku na pár dní na hlídání. A jeho kamarád ji strčil do trouby a ZAŽIVA ji upekl a ještě na zeď napsal "Dnešní menu: Pečená kočka" (ano, tehdy jsem málem umřela brekem a v tu chvíli jsem si říkala potkat toho chlapa, nevím nevím, jak by dopad) a soud mu dal tři roky v base. Dovedete si představit, jak moc se ta kočka musela trápit?
Filip 10. srpna 2016 8:54
Johano, chápu Vaše rozčílení ze situace. Jsem ale přesvědčený, že brát spravedlnost do svých rukou není jednoduše správné a přijatelné, ať to zdůvodníte čímkoliv, co jste zažila. Doby divokého západu jsou (naštěstí) pryč. Také byste byla radši u soudu, který vše posoudí, než aby Vás někdo jednoduše jednoho dne zabil za něco, co Vám on sám přiřkne za vinu.
evelinas 10. srpna 2016 8:41
Johana k ,úplne vás chápem.Ludské zrúdy by bolo treba zatvorit a potrestat,lebo oni sa nezastavia.Treba predovšetkým bojovat za zmenu zákona.Keby našim niekto ublížil,tak ako Coffimu moja prvá reakcia by bola ako vaša.Hani K je obdivuhodné ako ste toho psíka zachránila,naozaj milujete zvieratá a na svoj mladý vek ste zažila toho dost.90 percent z nás,ktorý chodíme na Mk,sem chodíme preto,lebo svoje mačičky milujeme a sú súčastou našej rodiny,preto sme pre nich ochotné spravit všetko,čo by sme spravili pre rodinu.
JohanaK 9. srpna 2016 21:29
gwen: Coffí nebyl jediný, kdo to tenkrát odnesl - někdo v blízkosti se tím bavil, možná to stále dělá. Pro mě zrůdy co naschvál zabíjí a ubližují nemají mezi námi co dělat - policie i soud bere zvíře jako nic - tady není dovolání. Zkoušela jsem legálními způsoby ověřit podezřelé a nedostala jsem se nikam.. i ti nejhorší masoví vrazi začínali právě u zvířat. Možná kdybyste viděla to co já, kdybyste věděla, že s tím žil ještě dva dny, než se to utrpení mohlo ukončit, a když pak slyšíte, že zdaleka nebyl jediný... hlavou mi probíhá - a neprožiju to znova? Coffí nebyl jen kocour.. myslím, že touha po pomstě je přirozená. Ale můžu si jen přát, že ten kdo tohle provádí to zle odnese.. prostě pro mě dotyčný není lidská ani jinak citlivá bytost, proto na to tak pohlížím. A máte pravdu jsem dost radikální, právě od tohoto zážitku. viděla jsem blízkou osobu umírat na rakovinu, ale tohle bylo ještě mnohem horší.. myslím, že jsem tenkrát utrpěla dost velký traumatický šok, příznaky trvaly více jak týden. Každý má za život asi zážitek, který mu otočí svět - možná mnohým tady příjde smrt kocoura jako ne tak závažná. ale celkově ta událost se mnou takhle otřásla.. a když si na to vzpomenu, tak mě ta strašná zlost stále nepřešla. Můj táta, který byl u toho, tak z toho zkolaboval - byl to opravdu hodně silný zážitek. takže proto ta zlost a silná slova.
Filip 9. srpna 2016 19:48
Výzkum může být na první pohled šílený, ale diskuse k němu má myslím velký smysl. Jsem nějak přesvědčený, že lidé s ujasněnými názory se potom v kritické situaci spíše zachovají správně - jasně, na něco připravený člověk nikdy není a asi nebude, ale něco, čemu říkáme podvědomí, v sobě bude mít nějaký směr, kterým se třeba vydá. A my to pak nazveme jako "intuice" :o)
Vím o jedné paní, která jela po silnici obklopené stromy, a najednou jí vběhl do cesty zajíc. Vyhnula se mu, ale zbyly po ní 2 děti a manžel, kteří náraz do stromu přežili. Nějak od té doby vím, že si při jakémkoliv vyhýbání musím být jistý, že to do mě nikdo nenapálí a že já taky nikam nenarazím - to je první kontrola situace, podvědomá, rychlá, protože mám případ se zajícem prostě v hlavě. Myslím, že se ho tam vyplatí mít. takže otázek a přemýšlení nad nimi není myslím nikdy dost.
HaniK 9. srpna 2016 19:27
Mno, to rozseknu. :-D
V osmnácti jsem zachraňovala psa ze zmrzlého rybníka, musela jsem si prolámat led a kousek dojít ve vodě, takže to mám vlastně obětování části těla (málem mi umrzl zadek a nohy :-D ) a riskování života, páč sranda to moc nebyla. Kupodivu jsem ani pak nebyla nemocná - nelituji.
Pak mi loni nastala situace, kdy mi teď už exmanžel vyhrožoval, že zlomí Plámovi vaz, to už jsem měla v ruce těžkou lampu a kdyby to chtěl udělat, tak by mu šla přes hlavu - to mám splněné skoro i zabití. A jedním vrzem opuštění i partnera, přeneseně kvůli zvířatům, dal mi spoustu ultimát a já si vybrala. Vy sice můžete byt s partnerem na stejné vlně, ale lidi se vyvíjí a mění. Někdy k horšímu.
Ovšem i kdyby nastala situace s alergií, ani jeden z nás by zvířata pryč nedal, to vím stopro. Protože s mužem na stejné vlně fakt jsme, zvířata jsme nikdy jako problém nevnímali, jen je to jiná situace k vyřešení. Třeba jsme na to jen moc zodpovědní...
Jestli bych snědla vlastního mazlíčka, hm, pokud bych hladem šílela, tak jo. A po něm hned toho, kdo by šel náhodou kolem.
Ohledně jídla, když jsem měla pár stovek na měsíc, uskrovnila jsem sebe a i kočky. Kompromis.
Byt máme přizpůsobený, to jsem psala. Atd.
Nynější muž chodil pro sichr několik měsíců navíc se svou ex a chystal plán, aby neměla nárok na psa. Ona o Ebbynu nikdy moc zájem neměla, ale byl strach, aby na truc si ji nechtěla nechat. Ebbynu nechal tajně očipovat a spoustu dalších věcí, které mi pro jistou ještě ani neřekl. Až byl pes stopro jeho a další věci udělané, slečnu opustil.
Jo a kastraci kotěte jsem zaplatila prodanym snubakem. :-D
Já lidi, co mají něco jinak, rozhodně neodsuzuju. Kdo má jiné hodnoty, však ať je má. Jsem velmi tolerantní a to samé vyžaduji po ostatních.
Pája6 9. srpna 2016 18:36
Celý tenhle výzkum mi přijde ujetý ... a vlastně se mi ani nechce přemýšlet nad odpovědmi.
viera 9. srpna 2016 17:26
teda ked som nezastavila toho človeka čo padal ,a mohla som,neviem ako by som reagovala..človek sa neriadi vždy rozumom
viera 9. srpna 2016 17:25
Marti,vravim ten impulz ,popud prvotny by mohol byť všelijaky..ked možem rozmyšlať tak zvažim pre a proti..to vysvetlujem,že možem sa kasať,že to urobim takto,ale v danej situacii rozhodne všeličo ine
gwen 9. srpna 2016 17:21
Viero, tohle mi ani neříkejte. Vy radši zachráníte kočku a přijdete o život? Jaký tedy bude výsledek? Vy budete mrtvá, kočka třeba bude žít. Jak to vezme vaše okolí a lidi, co vás měli rádi? Myslíte třeba trošku na ně? Nehledě, kdybyste měla třeba děti, uděláte to samé? A taky, zamýšlela jste se někdy nad tím, kdyby se tohle stalo, jak tu kočku, POTOM přijmou pozůstalí? Nehledě na to, že ji následně může přejet další auto.
Opravdu dáváte na misku vah do stejné roviny kočky život a ten váš?
Johano - Opravdu, kdybyste věděla, kdo to udělal, tak půjdete a vezmete osud do vlastních rukou? Přece nemáme právo vzít něčí život. Od toho tu jsou soudy. Vždyť tohle porušuje nějaký základní konvence. Kam by potom ten svět spěl?
viera 9. srpna 2016 17:10
Filip,ako som pisala,situacia nie je čierna,alebo biela..ak ide o momentalnu situaciu..,,ide auto,tak zrejme letim mačku impulzivne zachraniť aby ju nezrazilo,hoci može zraziť mna ,v takej chvili nerozmyšlam,ale to iste ak by šlo o dieťa"""...ale ak ma človek čas rozmyšlať,tak môže byť odpoved ina...a ludia si maju vyberať partnera s podobnymi zalubami,mne ludia čo neznašaju zvery nesedia,tak by som si z nich partnera nevybrala ..a teda taka dilema nehrozi..a vlastne človek nikdy nevie ako zareaguje..na kupalisku pri mne zakopol o beton starši pan,videla som ako padal a až ked dopadol som mu pomohla vstať..potom som si vravela,že prečo som mu nezabranila padnuť,len som pozerala,nemusel sa zraniť..ale reakcie byvaju pomele..teda moje boli a hanbila som sa za to..takto to može byť aj s tymi mačkami..nikdy nevieš ako zareaguješ,čo povieš teraz sa nemusi stať
Filip 9. srpna 2016 16:59
Čtu si tady komentáře... když má člověk zvíře, zcela asi přirozeně se o něj snaží postarat. Na druhou stranu jsou hranice. Hodně výmluvný je obrázek pejska u hrobečku - když nebudu jíst, aby zrovna teď měl můj mazlíček to nejlepší krmivo, bude pak leda hlídat hrob, i když chvíli třeba s krásně lesklou srstí. A co pak?
Úplně mi není jasné, jak by někdo vůbec mohl uvažovat o výměně partnera za zvíře. Hlava mi tuhle konstrukci nějak nezvládá :o) Popravdě, nějak ani komentáře k tomuhle kdekoliv na internetu nejsou moc konzistentní. Přece nedává smysl, abych byl s někým, kdo nesnáší nebo ubližuje zvířatům, takže mi přijde nepravděpodobné se do popisované situace dostat. A jinou nikdo nezmínil. Takže hodně zvláštní...
Zabít kvůli zvířeti... osobně myslím, že je z toho vidět zkreslení a zostření názorů vyjadřovaných přes internet, většinou bez znalosti a často i vůle znát kontext. Ve skutečnosti by to tak myslím ve většině případů nebylo, ono se to snadno napíše, ale nemyslím, že by k tomu došlo (jsem optimista :o)).
Jinak jsme si doma procvičovali nepříjemné otázky, nejmírnější je typu "Koupíte svým dětem horší jídlo, aby měla kočka to svoje?" Zkuste si to určitě taky! :o)
Annie626 9. srpna 2016 16:21
Omlouvám se za tolik chyb, píšu v rychlosti na veterině.
Annie626 9. srpna 2016 16:19
To by přece člověk, který ma toho dotyčného rád, by tohle nejspíš neříkal.
Annie626 9. srpna 2016 16:18
Gwen, pravda, kdyby měl nějaký závažný důvod, vyslechla bych ho a potom uvažovala. Ovsem ted to myslím tak, jakože když partner řekne např. "Nechci kočky, protože by si o mne ostatní muži mysleli, ze jsem zženštilý
Karla z Končin 9. srpna 2016 15:47
Ono je to takové coby kdyby, člověk nějak odpoví, ale třeba by se pak zachoval jinak. Podle mě záleží, co za tím je.
Rozhodně je to zajímavý průzkum.
JohanaK 9. srpna 2016 13:25
svým způsobem je to takový vzdálený začátek příběhu Kurín.. ale když mi zemřel můj kocourek Coffí následkem opravdu hrozného zranění v obličeji, které způsobila nějaká železná past, či jiná šílenost, za kterou stál člověk - byla bych schopná a byla bych za to ráda, toho dotyčného zabít. Coffí žil více než dva dny, než jsme ho našli a jediné co se dalo dělat byla uspávací injekce.. kdybych měla jistotu kdo to byl, udělala bych mu to samé - ta bolest nepřešla... po Coffím jsem si vybojovala od sousedů kočičku - Coffího dceru, umřela ve stejný den jako Coffí o rok později... pak jsem už kočku nechtěla, aspon nějakou dobu, ze žalu jsem si koupila letenku a odjela do Ankary ... no a dál už to znáte :) Kurín mi připomněla Coffího a připomíná mi ho do dnes, i když vzhledově jsou odlišní...
gwen 9. srpna 2016 13:24
Annie a bylo by vám jedno, z jakého důvodu by dal tuhle "podmínku"? Co kdyby vás měl opravdu rád a co kdyby mu opravdu něco hrozně vadilo?
Mám pocit, že lidé se hledají i podle toho,, jaké mají hodnoty, názory a mnoho dalšího. Proto, postupem času, když by někdo nastínil nějaký problém, mám pocit, že jen tak z rozmaru by to nebylo.
(Anebo nerozumím lidem a jsem hrozně naivní.-o))
Annie626 9. srpna 2016 13:08
Viera, to samé, co vy! Hladovět, klidně, oblíbené jídlo, klidně... mate pravdu. Ovšem zvíře místo partnera... Aladinek už byl jednou umístěný a vrátil se zpět do útulku - přítel měl údajně alergii na kočky (víme o čem mluvíme) Ale kdyby mi můj přítel řekl, buďto on, nebo kočky, sbalila bych mu kufry.
Annie626 9. srpna 2016 13:02
Určitě bych zachránila nejprve zvíře, i bych prodala majetek na operaci. A tu chatrč taky :-)
evelinas 9. srpna 2016 11:11
Výmena partnera len kôli zvieratu sa mi tiež nezdá.Ved ked s niekym som tak mám s ním aj spoločné záujmy a láska k chlpáčom patrý medzi ne.Na druhej strane,by som nemohla byt s niekym,kto kopne alebo ubližuje zvieratám,ten človek by sa mi úplne sprotivil.
gwen 9. srpna 2016 10:32
Tak já v tomhle asi nemám fantazii. Vím, že lidé jsou různí, zákeřní, pomstychtiví, že někdy to jde do extrémů, ale zase chlapi uvažují trošku jinak, pragmatičtěji, ne? Takže by určitě na některé otázky měli jiné odpovědi..o)
Třeba bychom zjistili, že muži nás mají ve vztahu radši než zvíře a ženy to mají obráceně.o))))
HaniK 9. srpna 2016 10:23
*hrotil
HaniK 9. srpna 2016 10:23
No, nechci ti brát iluze, ale vím, jaká opatření dělal muž kvůli psovi vůči své expartnerce. :-) To hrozil a byl víc vynalézavější než já a to je co říct. :-D
viera 9. srpna 2016 10:22
odpoved nezmizla-zazračne sa ukazala..beriem späť :)
viera 9. srpna 2016 10:22
ako som pisala v odpovedi čo mi tu zmizla,že su to všetko velke reči,teraz sa môžem kasať,že uprednostnim zver..môže byť všetko inač..dufam,že tu dilemu nikdy nezažijem..čojaviem..ludia miluju partnera,miluju deti,miluju zvery..nič sa neda tak,že a teraz si vyber a niekto astentativne vyblafne ,že zviera..všetko zavisi od momentalnej situacie..ak ma muž naštve tak si vyberiem aj potkana skor ako jeho..ak mi mačka ocika postel,tak sa z nej na päť minut može stať aj guláš na obed :)
gwen 9. srpna 2016 10:13
Ještě mě napadlo, byl by výsledek u psů jiný? Přece jen
kočky- víc ženského osazenstva
psi - taky muži?.o)) (Třeba by muži nevyměnili partnerku za zvíře.o))
gwen 9. srpna 2016 10:09
Tak, mě nejvíc dostává, že 63% lidí by si vybralo svoje zvíře než svého partnera. (Proč tedy s tím dotyčným jsou?).
Lidská hodnota- už dřív jsem si všimla extrémních názorů- přítel má alergii? No a co, ať "žere" prášky. Přítel nechce druhou kočku? Balila bych mu hned kufry. Cože? dětem kupuji tohle nebo támhle to, ale moje kočky musí jíst superprémiově. (Tohle je masakr!!!)- Já tohle nikdy nepochopím. Furt pro mě je člověk víc než zvíře. Mám takový pocit, že jakýkoliv živočišný druh si chrání sám sebe. A co my? My dáváme přednost? (Ano, konáme zvěrstva, ano, jsme hrozní, ale furt by měl mít lidský život tu nejvyšší hodnotu)
Tenhle výzkum - nevím, na kolik jsou odpovědi pravdivé, vlastně nevím, jak bych odpověděla někdy já (natož Amíci.o))
Ale furt řikám dokola - aby okolo mě byli v pohodě, musím být já v pohodě. Takže určitě bych žádnou končetinu neobětovala.
Připravíme test a uvidíme, jak jsme na tom my? Co Vy na to?.o))
katyp50 9. srpna 2016 9:04
jj taky jsem si všimla
evelinas 9. srpna 2016 9:04
S tým ludským životom je to úplne strelené,lebo ludský život je navyšia hodnota.Hradenie drahej operácie alebo ja sa uskromním v jedle aby mali kvalitnú stravu súhlasím.U nás raňajkujú prvý chlpáči.Až ked je všetko najedené, spokojné sadneme si k jedlu.
viera 9. srpna 2016 8:35
nejak nam zmizli komentare..či len mne to blbne?
katyp50 9. srpna 2016 8:29
No z doby, kdy jsem byla na "pracáku" si pamatuji své housky s prošlým sýrem, čínské nudle za 2,90, nákupy v "levných potravinách" s datem použitelnosti buď již těsně před nebo těsně po termínu....... ovšem plná skřínka kvalitních kapsiček a granulí pro kožíšky. A měla jsem jich 5. No, nikdy bych nedopustila, aby baštili nějaké hnusy.
Andorea 9. srpna 2016 8:27
Tak ujetá se mi zdá ta vroucí voda. To tedy ne.
viera 9. srpna 2016 8:11
to su take veľke reči..som pragmatik,vždy všetko zvažim..oblubene jedlo kludne obetujem,predať niečo z majetku a hladovať deň uplne kludne,uplne kludne može byť Mafi kralovna špata ak nam daju milion :)slavni nechceme byť ani my ani Mafi,kedže povrchny život nemame radi,nikdy nič nie je čierne alebo biele,tak dilema partner-maznačik neexistuje,kedže partner je na mojej vlne/teda podobne postihnuty zveromaniou ako ja/inač by nebol mojim partnerom..to platilo už v minulosti...dom som kupila prakticky koli zverom a nie je to prave palac ,v byte som mala všetko vymakane a predsa sme to vymenili,tak toto sa už stalo..časť tela obetovať tak to nie..nepredala by som zviera za nijaky šek,to nie..internetu sa vzdam uplne kludne ale žrať nebudem radšej nič..fuj človek,alebo mačka na smotane..ee..skakať do vody ani zabijať nebudem,kedže ako pišem rozmyšlam pragmaticky,potom by sa o maznačika nemal kto starať ak skončim ako mrzak alebo v base..život obetovať nebudem,asi som sebecka,možno v takej chvili ano ,že skačeš pod auto,aby si odsotila mačku spod kolies,na to som asi dosť impulzivna,tak to zrejme ano..
HaniK 9. srpna 2016 7:21
Tak já mám všeobecně posunuté hranice, ale už se vidím, jak vyhlašuju Sazinu nejošklivějším zvířetem. :-D Ale kdysi jsme zkoušeli, za kolik už bychom byli úplatní a zas tak vysoká částka to nebyla.
Výše uvedené názory a komentáře nevyjadřují stanovisko Modrého kocouře.cz. Modrý kocouř.cz si vyhrazuje právo příspěvky odporující dobrým mravům, v rozporu se zákony nebo obsahující reklamu smazat.
Reklama
Nejčtenější
2
Vyhlášení NEJ fotky října 2024 (24x)
3
Vnitřní parazité u koček (17x)
4
Creepy kočky: Jednou a dost (15x)
5
Seznam kočičích kaváren (14x)
6
Skotská klapouchá kočka (13x)
7
Kdy je možné odebrat kotě od kočky? A proč ... (13x)
Má Váš kočičák už svou stránku ve Zlaté knize?
Víte, že svému kočičákovi tady můžete vytvořit
osobní stránku? Víte, že pak může mít své vlastní kočkoalbum, deníček a další?
Registrace není povinná, ale umožní Vám využívat všechny funkce, které Modrý kocouř.cz nabízí - jednoduché vkládání fotek, komentování nebo komunikace s ostatními Kocouřáky.