Zaregistrovat se   Přitlapkovat se
Přitlapkujte se tady:

Jméno:   Heslo:    

Pokud ještě nemáte svůj modrokocouří účet, zaregistrujte se! Registrací souhlasíte s podmínkami používání.
Zapomněli jste heslo?
Vyhledávání

Nahrává se...
Datum26. srpna 2012  |  KočičákCH Candy FriendlyCat, CZ  |  Zobrazení celkem/dnes1 025 480 794x / 4x

Kočky, poplach!!!

UUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuu
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuu
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuu
UUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuu

Spusťte sirény včasného varování kočkbyvatel!!! Hrůza a nebezpečí
číhá za dveřmi, co za dveřmi, ale už i u nás doma! Ještě teď se
třesu, no považte, ležíme si s kocourem hezky s paničkou na sofá v
obyváku, zatímco ona pozoruje to placaté barevné s obrázky, když
tu najedou, ó hrůzo, v našem vlastním obydlí, v naší bezpečné zóně
se ozvou příšerné zvuky!!! Aúúúúúúúú, Haúúúúú... Jako první jsem
samozřejmě vyrazila střemhlav zmlátit kocoura, protože podle mého,
za všechno (od porodních bolestí počínaje a globálním oteplováním
konče) může on. Jenže on byl vyděšený stejně jako já, zorničky
roztažené do maxima, aby zachytily sebemenší pohyb. Nevadí, že jsme
ty zvuky nikdy předtím neslyšeli! Matka příroda nás dobře vybavila a
mí divocí předkové mi předali do hloubi mozkových závitů důležitou
informaci!!! Je to přece vytí hladových vlků!!! Historie se opakuje,
středověk je zpátky, všichni do krytu! Nikde již není bezpečno.
Vystřelili jsme z pelíšků a ostražitě se rozhlíželi všemi směry. Co
je na tom všem nejhorší, je, že panička, se začala smát – ubohý
lidský primitivní živočišný druh, nevybavený instinkty, vůbec neví,
co za zkázu se blíží. Takový vlk, sežere klidně i člověka. Dokonce i
placka s obrázky má víc rozumu a schovala se, celá ztichla a
zčernala. Najednou vytí ustalo. Možná je zahnal náš pes, aspoň k
něčemu je dobrý, oproti vrážení do nás a očuchávání našich zadků.
Ale ostražití jsme stále, nikdy nevíš, kdy dostane vlk znovu hlad a
začne se shánět po kořisti. Placka už se taky osmělila a vesele
vyhrává a barevně mrká. Jenže ten program pro kočky, co jsem
sledovala v Mimoni, když tam panička pracovala na veterinární
klinice, už placka nepouští a málokdy se tam mihne něco zajímavého.
Ale my jsme rádi s páníčky, a když už musí na tu placku věčně civět,
tak u ní ležíme taky a vychutnáváme si jejich přítomnost. Jenom ve
mně stále hlodá vnitřní ostražitost a uši a oči mám na šťopkách,
kdyby se zase ozvalo hladové vytí vlků.

Pod čarou přidávám ještě historku jasně dokazující, že za vše může
kocour. Seděla jsem s paničkou v pokoji na posteli, na škrabadle
ležel kocour. O dvě místnosti dál zapištělo moje kotě. Kocour
okamžitě dostal pár facek, aby si jasně zapamatoval, že našim dětem
nemá ubližovat.



Obsah se nahrává...


Sdílejte!  |  O sdílení
Sdílet přes e-mail Sdílet na Facebooku Odeslat pomocí Facebook Messengeru Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+







30 komentářů

Pro přidání komentáře se prosím přitlapkujte.

Maud
KocouřákMaud  Datum30. srpna 2012 8:23

30. komentář zní: "Howg." A u toho by už mohlo zůstat.

ccaroda
Kocouřákccaroda  Datum30. srpna 2012 6:12

EvaNo,my jsme Vás pochopily,nemusíte se stále opakovat.Jenom s Vámi nesouhlasíme a to doufám není zatím trestný čin.Proboha,jen jsme tu velice slušně napsaly svůj názor.Co si kdo myslí,to je snad jeho věc.Tím,že máme jiný názor na věc přeci nikomu neubližujeme.Proč už to neuzavřete,tomu nerozumím.

EvaNo
KocouřákEvaNo  Datum29. srpna 2012 21:42

Mňauleno, Vy jste zřejmě smysl této diskuze také moc nepochopila, viďte. To, co proběhlo pod tímto deníčkem, není věc názoru a jeho vnucování komukoliv, nýbrž věc principu, a možná, že i morálky. Vy a ccaroda tedy souhlasíte s tím, že někdo něco vymyslí, opečovává si to a dávkuje to jako šafrán, aby to dlouho vydrželo, a někdo jiný si to klidně vezme, použije a zachází s tím jako s hadrem? Promiňte, ale takových lidí si nemohu vážit. A co kdyby v pozici Rozárky byla některá z vás? To byste zřejmě mluvily jinak, že?
Ještě malý dodatek: Candy nemá k sobě přiřazeného dvounožce, tedy se neví, kdo ten deníček psal. V první chvíli jsem jej tedy považovala za hrubou provokaci. Jednak už tu na MK několik podobných proběhlo, a jednak mě můj život naučil ostražitosti. Možná se budete divit, ale naučil mě i tolerantnosti a taktu. Ale jsou věci, které tolerovat nelze. A víte o tom, že už nežijeme ve společnosti, kdy všechno patří všem? Už některé z vás dvou někdy ukradli něco, co pro vás bylo vzácné? Jestli ano, jak jste se u toho cítily? Podle Vašich reakcí Vás to zcela jistě velmi potěšilo.
I já věřím, že Candy se nedala počátečním nedorozuměním odradit a bude psát dál.

ccaroda
Kocouřákccaroda  Datum29. srpna 2012 21:25

Mňaulena :-)))))))

Mňaulena
KocouřákMňaulena  Datum29. srpna 2012 20:07

Dle mého názoru nakonec všechno dobře dopadlo, opravdu mě mrzelo, když na těchto jinak laskavých stránkách lítaly dost negativní emoce. Tak už je znovu neporobouzejme, zazněly tu názory z obou pólů, respektujme i ty, s nimiž neztotožňujeme. Já sama jsem častou, i když až do včerejška pasivní návštěvnicí a příznivkyní MK a také mě všelicos na této diskusi zarazilo, nakonec proto jsem do ní napsala. Ale vnucovat svůj názor i za cenu lehké nezdvořilosti jako EvaNo, to sem, myslím, opravdu nepatří.
Věřím, že Candy se nedala počátečním nedorozuměním odradit a bude psát dál, držím palce!

Aglája
KocouřákAglája  Datum29. srpna 2012 19:47

Candy, když si čtu tvůj deníček, říkám si, že telka je asi hlavně pro kočku:-))) aspoň u vás je díky ni dost vzrůša, že? Chudák kocour, dost slíznul to za vše, včetně globálního oteplování.

EvaNo
KocouřákEvaNo  Datum29. srpna 2012 19:31

Pro ccaroda: Ach Bože, to je jak do dubu. Kolikrát, a hlavně JAK vysvětlit věc, aby ji pochopili i lidé, jako Vy? Uznávám, některé reakce byly hodně příkré (patrně jste měla na mysli tu moji), ale jak je patrno, ani to nestačilo.
Myslím si, že autorka to zvládla naprosto bravurně a Candynčin deníček je teď originální, čtivý a vtipný. Mohu ho číst bez zvednutého obočí, soustředit se na obsah a vesele se u něho smát.

ccaroda
Kocouřákccaroda  Datum29. srpna 2012 18:14

Deníček je moc pěkný a to,že byl občas použit výraz,který vymyslel někdo jiný,mi opravdu nevadí.Mám dojem,že tyhle deníčky jsou určeny pro pobavení.Vůbec bych se nedivila kdyby autorka zatrpkla a už sem nikdy nic nenapsala.Takováhle hloupost a jaké se tu rozpoutalo divadlo.....lidi,někdy je dobré se nebrat tak vážně.Někteří diskutující,které mám moc ráda /ač nikdy nepoznala osobně/ mě moc překvapili svojí reakcí,troufám si říci neadekvátní a přehnanou.

Arabela
KocouřákArabela  Datum29. srpna 2012 11:59

Candynko, takhle je to daleko lepší a hlavně - TVOJE. Doufám, že jsi se nenechala odradit a budeš psát dál, MK je fajn. Akorát teda jsem asi natvrdlá a nepochopila jsem, odkud pochází to hrozné vlčí zavytí :-) a prosím Tě, popros svoji paničku, ať k Tobě ve zlaté knize přiřadí dvounožce, ať víme, kdo Ti plní mističky a drbe kožíšek.

beta.1
Kocouřákbeta.1  Datum29. srpna 2012 11:10

Candynko, vtipně napsaný:-))))))),"placka s obrázky",vtipné a výstižné:-)))))))

Tasman
KočičákTasman  Datum29. srpna 2012 11:08

Milá Candy, já na televizi normálně nekoukám, ale nedávno jsem vydržel sledovat pořad o tygrech celých 20 minut! Byl jsem z nich úplně paf a paf byla i panička ze mne, protože tohle jsem za deset let udělal poprvé. A neboj, ti vlci z placky nepřelezou, to ti garantuji! Tak hezké sledování placky a toho kocoura moc nepackuj. I když se tu tiše chechtám a představuji si, jak asi chudák koukal, když chytl z ničeho nic facana. Tak zatím ahoj, chlupatá krásko. =o)

PetraS
KocouřákPetraS  Datum29. srpna 2012 10:44

Moc hezky a vtipně napsané a myslím, že ta problematická slova v něm vůbec nechybí a deníček se mi čte mnohem lépe. :-)

Filip
KocouřákFilip  Datum29. srpna 2012 10:19

Na přání autorky jsem text deníčku vyměnil za text nově dodaný.

Luci + 4
KocouřákLuci + 4  Datum29. srpna 2012 3:25

Mňauleno, to, že Rozárka napsala své vyjádření mírně a diplomaticky ještě neznamená, že je nad věcí.Svůj názor napsala opravdu velmi sofistikovaně, přesto, pro pozorně čtoucí jasně. Ono je velmi těžké reagovat u něčeho, co se mne bezprostředně dotýká, abych náhodou nevypadala jako ješitný či, jak uvádí Rozárka, sebestředný jedinec. Hájit to !své" je vždy těžké, zvláště, když lze očekávat ne pochopení, ale dotčené reakce. Nejsem samozřejmě oprávněna mluvit za Rozárku,píši jen svůj názor. A ještě dodám, že je vždy mnohem snazší hájit druhé než sebe.
V intencích vaší rétoriky - proč bych měla obdivovat kopii, mám-li k dispozici originál? A děti ve školách se učí o těch, kteří vytvořili svá "díla" okopírováním jiných? Ne. Učí se o těch, kteří uměli vytvořit svůj styl - tak osobitý, sdílný a výrazný, že díky němu překonali čas a dostali se až do učebnic:-)). Zmínila jste K.Čapka a jeho R.U.R. a slovo robot. Opravdu se domníváte, že kdyby v době, kdy toto dílo bylo vydáno, přišel někdo s další knihou, v níž by byl stejný nebo velmi podobný námět a výrazy "robot" a obraty, pro K.Čapka zcela typické, že by tato kniha - plagiát, byla přijata čtenáři a kritikou bez výhrad? Jsem přesvědčena, že ne.
Na MK přichází a deníky píše dost autorů. Naprostá většina je přijata normálně, bez problémů.Čím to asi bude?

Mňaulena
KocouřákMňaulena  Datum29. srpna 2012 1:33

Pro Luci: myslím, že v tomto případě si neodnášíme oroginál sochy kočky z kavárny, ale spíše jsme si udělali její kopii, s níž se těšíme my i jiní, aniž by originál byl zcizen. Ten zůstává na svém místě a jako originál je také ceněn a obdivovat ho mohou všichni i nadále. A Rozárka jako autorka je velkoryse nad věcí:-)
Že už dvounohá od Candy asi do MK žádný další deníček nenapíše, mi přijde jako škoda, protože bez ohledu na spory o převzatá či nepřevzatá slova je vtipný a fajn. Kdyby se všichni začínající autoři setkali s takovým přijetím jako tady, asi by se naše děti neměly v hodinách české literatury o čem učit:-))

Luci + 4
KocouřákLuci + 4  Datum29. srpna 2012 0:10

Ragdolegend, vaše reakce mne opravdu mrzí - i tím, jak je typická pro takové situace. Ne se zamyslet a zvážit, co se zde píše, ne zkusit naslouuchat dobře míněným radám a zkusit napsat svůj, identický deník.Ne. Dotčená reakce a deklarace odchodu. Škoda.
Píšete, že se věnujete odborným textům. Vám by nevadilo, kdyby Váš text, včetně obratů, stylistiky a informací někdo bez Vašeho vědomí a svolení převzal a napsal jinam, pod svým jménem?
Jak přemýšlím? No, já přemýšlím tak, že u psaní plně respektuji autorská práva a chci-li něco převzít, žádám autora o souhlas a ještě ho v textu uvedu jako původního autora. Situace, kterou jsem popsala, nevychází z mého myšlení, ale je popisem toho, co někteří činí. Vy píšete, že Vás by napadlo, že si sošku koupíte - no, u věcí nehmotných, autorských, je v případě zájmového psaní ekvivalentem "koupení" požádání autora o souhlas. A o ten jste autorku "výrazů a stylu" Rozárky určitě nežádala, to vyplývá i z její reakce zde v komentech.
Vaše dobré úmysly nezpochybňuji, prosím, pokuste se pochopit, že ano, všichni bychom chtěli více Rozárčiných deníků,.. ale...Rozárčiných. Mně zde například velmi chybí deníky ocelota Bertranda, moc mi chybí a vím, že nejen mně, všichni by je jistě chtěli, všechny by potěšily, ale to neznamená, že se pokusím vytvořit text a la Bertrand. To by mne fakt nenapadlo a i kdyby, tak prostě budu vědět, že jeho styl je nedostižný, nenapodobitelný a nikdy bych ho napsat nedokázala.Prosím, zkuste znovu pozorně přečíst to, co je Vám tu sdělováno ( ve všech komentech) a své rozhodnutí zvažte. Jsme tu přece za kočky, že...a přece žádnou kočku neodradí, když jí myš uteče, naopak, je to pro ni výzvou a na další myš číhá s ještě větším zaujetím..

ragdolllegend
Kocouřákragdolllegend  Datum28. srpna 2012 23:42

Děkuji Mňauleně za podoru. Rozárko - Vaše "nezní se u klávesnice" je právě to, to tady máme všichni tak rádi:-). Ostatní - taková to reakce se může stát opravdu jen v česku. Luci - je vidět, jak přemýšlíte, když vás něco takového napadne. Mě by napadlo - líbí se mi soška kočky, mohla by se líbit i u nás doma, tak si KOUPÍM stejnou. Deníček upravím, abyste mohli klidně spát a sem už je raději vkládat nebudu. Protože jak bylo řečeno, ty deníčky se píšou proto, aby potěšily vás všechny, stojí to čas a přemýšlení. Tady byl úmysl jediný, všichni bychom Rozárky rádi víc, napsala jsem ji obdivující coment i s tím že na ni nikdy nebudu mít a o něco později jsem stvořila chabou napodobeninu (věnuji se spíše psaní odborných článků pro chovatele), doufala jsem, že čtení Rozárčiných výrazů potěší Vaše čtenářské oko. Děkujeme odcházíme.

Luci + 4
KocouřákLuci + 4  Datum28. srpna 2012 21:29

No. Dovolím si také drobný komentář. Někde, dejme tomu v kavárně, kam rádi chodíme, je soška kočky. Líbí se nám a líbí se i ostatním hostům. Pak nás napadne, že by se mohla líbit i lidem, kteří chodí k nám domů. Takže co? tak si prostě sošku vezmeme. Že není naše? Aaaale, kdo by to řešil. Nakonec, stojí volně v místě, kam chodí všichni, tak co už. Přesně tato situace je totožná s přebíráním a kopírováním výrazů, slovních spojení a stylu konkrétních kocouřů zde na MK. Jistě, MK není web literárních profíků, ale to neznamená, že by pojmy jako "autorská práva", "copyright" nebo"duševní vlastnictví" neměly platit. Tím spíše, že, jak píše Rozárka, deníky a fotky jsou "kocouří" - a každá kočka, každý kocouř se přece snaží zcela přirozeně být tou jedinečnou, nezaměnitelnou bytostí s nenapodobitelnou identitou. Proč tedy tuto úžasnou šelmí vlastnost degradovat tím, co přísluší spíš rodu primátů, tedy našich praprapředků?
Pokus o napodobení stylu Rozárky K. není zde na Mk zdaleka prvním, ale nikdy se to až tolik neřešilo a myslím, že je dobře, že se to řešit začalo. Jistě, mnohé výrazy či obraty původně stvořené a užívané jednou kočkou či jedním kocouřem na MK "zlidověly" . Jsou součástí modrokocouřího slangu, o němž si troufnu tvrdit, že je mezi ostatními kočkoweby také výjimečný a vytvářející MK jedinečnou identitu ( kromě mnoha jiných kvalit, samozřejmě). Jak psáno níže, je ale rozdíl, jsou-li tyto výrazy užity vhodně, pro zpestření a v rámci "kočlektivní" sounáležitosti a je veliký rozdíl, jsou-li tyto výrazy užity v deníku čistě účelově a navíc často v značně zpaskvilované podobě, bez citu pro hru se slovy. Princip té hry fakt není v tom, narvat do slova za každou cenu "koč", "mňau" a podobně. To by přece stačilo dát ke každému kočslovu kočslabiku a bylo by vykočstaráno.
Chápu, že vytvořit mňouriginální mňautorský text a zcela svébytný styl není snadné, chápu i to, že novější uživatelé MK prostě přichází, vidí nějaké výrazy a v rámci svého začlenění je používají,aniž by řešili, kdy a jak ty výrazy vznikly. Ok. To se fakt dá pochopit. Stejně tak by mňautorka ragdollegend měla pochopit, že jednoznačným okopírováním výrazů a stylu Rozárky K. překročila hranici, kterou ještě lze pochopit a tolerovat.

Neznámý kočičák
KočičákNeznámý kočičák  Datum28. srpna 2012 17:26

Dobrý den, myslím, že se sluší, abych tedy vyjádřila i svůj postoj, přestože jsem původně reagovat ani nechtěla. Moje pocity jsou dvojího druhu. Na straně první jsem potěšena, že se mé deníčky líbí až natolik, že zanechávají v mluvě (a jak je vidět, ne jen v mluvě) modrokocouřího lidu svoji stopu, na to jsem nikdy ani nepomyslela a ani jsem je s tímto záměrem nikdy nespisovala. Koho by ale nepotěšilo, že se výsledky jeho spisování líbí, že… Na druhou stranu však právě pestrost deníčků je to, co jim dává šmrnc a šťávu. Vy dvounožci, kteří nás provázíte naším životem, dobře víte, že každá z nás koček je osobnost. Nenajdete dvě stejné, každá máme svoji jedinečnou povahu, své individuální projevy a vlastnosti. A přesně to se myslím promítá i do našich deníčků a přesně to je to poutavé, co čtenáře těchto deníčků tak baví. A tak si myslím, že je škoda, když se tato jedinečnost setře, byť v dobré vůli, tím, že se nadmíru použijí specifické výrazy z deníčků jiných. Tím vůbec nechci říci to, že si já jediná osobuji právo používat zde na MK slova jako skřepaslík nebo výraz ONI pro dvounožce. Naopak, můj názor je, že pokud se tato slova (a nemyslím tím jen skřepaslík a ONI, ale i další „zdomácnělé výrazy jako pewýr apod.) použijí tam, kde sednou „jak zadek na hrnec“, je to jen k prospěchu věci, ať již v komentech či jinde. Ale současně si myslím , že je nutno zacházet s nimi jako se vzácným kořením, které ve své trošce okoření celý pokrm do lahodna, ale přesmíru použité degradují všechny pokrmy na stejnou úroveň. A vůbec to není o nějakých autorských právech nebo mojí sebestřednosti.
Věřím, že Candy svůj zápisek napsala v dobré vůli a nevidím v tom záměr „vykrást“ deníčky moje. Je ale škoda, že právě díky použití těchto „zprofanovaných“ výrazů se v podstatě všechny oči upřely jen na toto a nikdo se nezajímal a v podstatě ani nehodnotil deníček jako takový. A to je právě to, co jsem chtěla svým slohovým cvičením tady říci. Candy, jsi šikovná kočička, a pokud budeš psát tak, jak tě pacička povede, budeme všichni určitě rádi tvoje deníčky číst a v komentářích si o nich rádi popovídáme. Alespoň já tedy určitě.
Omlouvám se za dlouhý příspěvek, snad se nezlobíte, že jsem se rozepsala tolik, já prostě když už se dostanu ke klávesnici, tak se neznám….

Tei
KocouřákTei  Datum28. srpna 2012 16:12

No já nevím, já kupříkladu žádným slohovým nadáním ani přílišnou literární originalitou neoplývám, proto svým kočkám deníčky nepíšu. Tím samozřejmě nikomu nezakazuju své literární ambice ventilovat, neb hodnocení kvality deníčků je jistě záležitostí veskrze subjektivní. Jen prosím Vás, když už musíte psát, pište svými slovy, svým stylem. Jistě, skřepaslík, gentlemňaun, mňoudelka, je spousta skvělých kočičích výrazů, které zde již autoři před Vámi vymysleli, spousty z nich člověk používá v běžné řeči, nebo i v komentech třeba k fotkám, ale mým názorem je, že jejich používání ve vlastní "literární tvorbě" je obrovský rozdíl a nejsem- li schopná bez toho tvořit, je možná na zvážení, zda-li pak má taková tvorba smysl....
A líto je mi všech autorů podobných deníčků a zápisků proto, že nevidí, že to tak není zcela v pořádku.

Mňaulena
KocouřákMňaulena  Datum28. srpna 2012 15:53

Je mi autorky tohoto deníčku docela líto, jak jste jí tady "umyly hlavu", a tak si dovolím přidat svůj názor. Vůbec mi to nepřijde jako nějaké vykrádání jiného autora, příspěvek je plný naprosto originálních vtipných formulací. Jediné, co cítím jako převzaté, jsou ONI a skřepaslík, ale souhlasím s Maud, že tyto výrazy už patří k jistému modrokocouřímu slangu. Nakonec autorka nevydává honorované literární dílo, ale píše pro jistý okruh láskou ke kočičákům spřízněných lidí, ani pro výdělek a slávu, ani se zlým úmyslem. A ještě něco - kdyby si z Čapkova R.U.R. další a další nepůjčovali slovo robot, nepoužíval by tento výraz dnes skoro celý svět. A K.Č. se tehdy asi také nikdo neptal na dovolení:-)) Čímž nechci popírat, že existují jistá autorská práva a podobně, ale tady mi opravdu nepřijde tak strašné. Deníček je prostě milý, stejně jako většina ostatních tady. Candy, piš dál! A co na to Rozárka?

beta.1
Kocouřákbeta.1  Datum28. srpna 2012 10:11

Ne všichni máme tu vynikající schopnost a fantazii na to,abychom dokázali vymyslet originální slovo.Slovo,které se ostatním velmi líbí a to tak,že se stane součástí slovní zásoby v rodině a okruhu přátel.To potěší určitě každého autora,obdařeného touto schopností(např.Lassynka,Rozárka:-)).Ovšem něco jiného je,když toto originální slovo použije někdo ve formě psané.To si myslím,že už autor moc potěšený není.Proto si myslím,pokud někdo chce určitý výraz použít ve svém literárním dílku, není vhodnější kontaktovat autora a zeptat se,zda se může jím vymyšlené slovo použít?Když si chci cikoliv od někoho půjčit,tak se majitele(autora)určitě ptám na dovolení,je to slušnost,pokud si to vezmu jenom tak to už se nazývá krádeží!Není určitě složité,zdlouhavé,kontaktovat autra formou "soukromé zprávy",mailu a požádat o dovolení.

Arabela
KocouřákArabela  Datum28. srpna 2012 9:54

Také u nás doma se uchytila spousta výrazů z modrokocouří mluvy, ale něco jiného je, používat je doma nebo na povídání a něco jiného přbrat mluvu do svého deníčku. Kdyby to byl jeden jediný výraz třeba s tím - dovolím si použít Rozárčina skřepaslíka, bylo by jiné. Zřejmě jste si neuvědomila důsledky a příště se této chyby vyvarujete. Pište dál, ale po svém, budeme se těšit.

EvaNo
KocouřákEvaNo  Datum28. srpna 2012 9:05

Ó, jak typické pro český národ – když něco nedokážu vymyslet sama, tak to šlohnu někomu jinému, však ono mu to vadit nebude. A kdyby náhodou vadilo, tak z něho udělám takového blbce, že už si o něj nikdo neškrtne. Však fandů budu mít dost.
Takhle se to, milá dámo (ragdolllegend) nedělá. Nedokážu-li vymyslet SVŮJ originální název, použiju ten všeobecný (panička, páneček, televize, příp. bedna apod.), existuje jich dost. I u nás v domácnosti se zabydlely různé originální názvy vymyšlené někým jiným a konkrétně slovo skřepaslík je tak vtipné, že se usmívám pokaždé, když je slyším nebo čtu. Ale s tímhle slovem neodmyslitelně souvisí Rozárka a Radava, nikdo jiný. Respektujte to, prosím.
Použitím všeobecných názvů Váš deníček nic neztratí, spíše naopak.

Tei
KocouřákTei  Datum28. srpna 2012 8:03

Jojo, Rozárka určitě je nadšením bez sebe :-/

Maud
KocouřákMaud  Datum28. srpna 2012 7:44

Za sebe musím říct, že od té doby, co sleduji MK, používám nové tvary, ať už je vymyslel kdokoli a pozoruji, že prostě zdomácňují a objevují se v příspěvcích a popiskách u fotech. Jsou nápadité a vtipné a doma je používáme i mezi okruhem našich známých a ti už vědí, o co se jedná. Také jsem ve svém příspěvku napsala "jídladonašečka a konzervotvíračka", tak snad jsem se nikoho nedotkla. Modrokocouří neologismy od Mňaunitoua přes růžové náplasti až po pewýra nemají chybu! :-)))

ragdolllegend
Kocouřákragdolllegend  Datum28. srpna 2012 0:52

a styl se nekopíroval, pouze oni a skřepaslíci:-)

ragdolllegend
Kocouřákragdolllegend  Datum28. srpna 2012 0:36

Zdraví panička Candynky, nedomnívám se, že by to Rozárce vadilo, spíše tuším že bude ráda, že se to někomu líbí a používá její názvosloví. Já totiž svého nic vymyslet nedokázala, nebo nic co by tu nepužíval nikdo další (ONI,panička,velká,dvounozí). Skřepaslíci jsou naprosto geniální, ujali se v běžné mluvě nejen u nás doma, ale i v práci. Je mi ctí být Rozárčiným následovatelem a fanouškem:-) Těším se nakždý její deníček:-))

Milena
KocouřákMilena  Datum27. srpna 2012 22:00

Candy vyřiď paničce, že je fajn, že nám tu za tebe napsala. Ale přece jen jí zkus vyřídit, že to trochu přehnala s kopírováním stylu a slovníku Rozárky K. Tento styl je natolik vtipný a jedinečný, že je to pro napodobovatele až nebezpečné. Candy, zkus s paničkou vymyslet něco "svého" a střepaslíky nech Rozárce, jo? Moc se na nový deník těším.

EvaNo
KocouřákEvaNo  Datum27. srpna 2012 11:52

Jééé, Radu, já netušila, že máte další nový kočky. Se taky nepochlubíš...

Výše uvedené názory a komentáře nevyjadřují stanovisko Modrého kocouře.cz. Modrý kocouř.cz si vyhrazuje právo příspěvky odporující dobrým mravům, v rozporu se zákony nebo obsahující reklamu smazat.

Reklama

Nejčtenější

1
Kočičí jména (35x)
2
RSS kanály (27x)
3
Kdy je možné odebrat kotě od kočky? A proč ... (20x)
4
Vaříme pro kočky: Polévka pro kočky (19x)
5
Kočičí rekordy (19x)
6
Vyhlášení NEJ fotky listopadu 2023 (17x)
7
Úterník. Spam útočí a téma na týden (16x)
8
Je řešením množíren zákon? Britská Kolumbie chystá ... (16x)
9
Britská krátkosrstá kočka (13x)
Reklama

Reklama

Modrý kocouř.cz (c) 2024

Všechna práva vyhrazena.
O stránkách
Ochrana osobních údajů
Politika využití cookies
Modrokocouří blog
Novinky
Nápověda
Reklama
Kontakt

Archivováno Národní knihovnou ČR
Facebook Twitter Google Plus Instagram YouTube

Tyto stránky používají soubory cookies, abychom vám usnadnili a zpříjemnili jejich procházení. Rozumím
Jak cookies používáme?

Top